»Če bi se ti instituti dosledno uresničevali v praksi, bi lahko predstavljali t. i. imunski sistem pri preprečevanju korupcije. Tako pa je še vedno prisotna miselnost, da je pretentati državo vrlina, hkrati pa vse prevečkrat opažamo obvode zakonodaje, ki so sicer legalni, ne pa tudi legitimni.«
»Se lahko ponovi leto 2013, ko je KPK na notranjepolitičnem prizorišču z objavo premoženjskega stanja Janše in Jankovića povzročil padec vlade.«
»V Sloveniji žal ne moremo biti zadovoljni z napredkom v zadnjih desetletjih, niti v zadnjem letu. Nekatere države nas prehitevajo na mednarodni lestvici zaznavanja korupcije, stagniramo in ne bo presenečenje, če bomo tudi prihodnje leto obstali na mestu ali zdrsnili še nižje.«
»Ker se v naših obravnavah pogosto znajdejo prav posamezniki, ki zasedajo najpomembnejše položaje v državi, so prav ti nemalokrat naši največji kritiki.«
»Komisija ne potrebuje novih, denimo policijskih pooblastil, si pa želijo izboljšanja učinkovitosti postopkov pri posameznih institutih skladno z zakonom o integriteti in preprečevanju korupcije.«
»Učinkoviti smo lahko zgolj z medsebojnim sodelovanjem, kar na komisiji vseskozi poudarjamo. Glede na tokratno neposredno sodelovanje z ministrstvom za zdravje menimo, da se bo s tem povečala tudi verjetnost upoštevanja naših priporočil, ki smo jih od leta 2004 na področju zdravstva izdali več kot 40, ki pa v praksi večinoma niso zaživela.«
»Prepoved kandidature v nadzornih svetih in upravah družb pod okriljem SDH-ja za osebe, ki so že pravnomočno kršile integriteto ali pa jo bodo v prihodnje, je prva takšna sankcija za kršitelje. S tem smo naredili premik bliže temu, da integriteta v našem prostoru postane standard tudi v praksi.«
»Prav tako je z vrnitvijo pristojnosti za presojo nasprotja interesov, ki sicer predstavlja le še korak do korupcije, poplačan naš trud pri obravnavi področja v zadnjem desetletju.«